Oferty pracy w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy na stanowisko INSPEKTOR WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO

Komendant Miejski Policji w Płocku

poszukuje kandydata na stanowisko :

INSPEKTOR WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO

 

 

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Płock

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

O stanowisko mogą ubiegać się nie tylko osoby posiadające obywatelstwo polskie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanych zadań
  • praca administracyjno-biurowa
  • współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
  • obsługa interesanta zewnętrznego
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
  • stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • wymuszona pozycja ciała

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :

  • wprowadzanie danych dot. zdarzeń drogowych /kolizji, wypadków/ do bazy KSIP /SEWIK/,
  • udzielanie odpowiedzi firmom ubezpieczeniowym i uprawnionym instytucjom dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku,
  • opracowywanie miesięcznych informacji o stanie bezpieczeństwa na drogach miasta Płocka i powiatu Płockiego, tj. liczba wypadków, ich przyczyny, liczba ofiar i inne,
  • uzupełnianie informacji dot. zdarzeń drogowych z udziałem n/n sprawców zdarzeń drogowych,
  • obsługa Platformy Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów – zakładki mandaty karne,
  • odbieranie z sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego dokumentacji dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku,
  • sprawdzanie odebranej dokumentacji pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji,
  • pomoc w archiwizacji materiałów ostatecznie załatwionych.

 

Wymagania konieczne :

  • wykształcenie średnie
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • umiejętność obsługi komputera
  • min. pół  roku doświadczenia w pracy biurowej
  • systematyczność
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • samodzielność

 

Wymagania dodatkowe :

  • przeszkolenie z zakresu obsługi systemu KSIP
  • przeszkolenie z zakresu informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentacji o klauzuli ,,poufne”
  • roczny staż pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe/staż pracy
  • kopia dowodu osobistego /na potwierdzenie posiadanego obywatelstwa polskiego/ lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji /wzór na stronie BIP KMP Płock – oświadczenie RODO dla stanowisk w Korpusie Służby Cywilnej/

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • kopie uprawnień i przeszkoleń
  • kopie ukończonych kursów

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do: dnia 16 grudnia 2019 roku /decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Urzędu/

pod adresem :

Komenda Miejska Policji, ul. Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock

 

Inne informacje:

- Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w

korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Miejskiego Policji w Płocku dostępnym w BIP-ie

Komendy Miejskiej Policji w Płocku.

- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod

uwagę.

- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą.

- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu

na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,

pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.

- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Płocku, adres: ul. Aleje Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych: Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji w Płocku, ul. Aleje Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock, tel. miejski (024) 345 15-24, iod.kmpplock@ra.policja.gov.pl;
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja

dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Komendant Miejski Policji

w Płock

mł. insp. Mariusz Kryszkowski

 

Z upoważnienia

 

I Zastępca

Komendanta Miejskiego Policji

w Płocku

/-/ nadkom. Marek Kozanecki

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 06.12.2019
Data modyfikacji : 27.05.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Płocku
Osoba udostępniająca informację:
Marta Lewandowska
Osoba modyfikująca informację:
Marta Lewandowska
do góry