Oferty pracy w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OFERTA PRACY - INSPEKTOR WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO

Komendant Miejski Policji w Płocku

poszukuje kandydata na stanowisko :

INSPEKTOR WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Płock

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

O stanowisko mogą ubiegać się nie tylko osoby posiadające obywatelstwo polskie.

Warunki pracy :

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanych zadań

  • praca administracyjno-biurowa
  • współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
  • obsługa interesanta zewnętrznego

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • wymuszona pozycja ciała

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :

  • wprowadzanie danych dot. zdarzeń drogowych /kolizji, wypadków/ do bazy KSIP /SEWIK/,
  • udzielanie odpowiedzi firmom ubezpieczeniowym i uprawnionym instytucjom dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku,
  • opracowywanie miesięcznych informacji o stanie bezpieczeństwa na drogach miasta Płocka i powiatu Płockiego, tj. liczba wypadków, ich przyczyny, liczba ofiar i inne,
  • uzupełnianie informacji dot. zdarzeń drogowych z udziałem n/n sprawców zdarzeń drogowych,
  • obsługa Platformy Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów – zakładki mandaty karne,
  • odbieranie z sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego dokumentacji dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku,
  • sprawdzanie odebranej dokumentacji pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji,
  • pomoc w archiwizacji materiałów ostatecznie załatwionych.

Wymagania konieczne :

  • wykształcenie średnie
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • umiejętność obsługi komputera /znajomość programów komputerowych: Microsoft Word, Excell, Power Point,  Google Maps/
  • min. 0,5 roku doświadczenia w pracy biurowej
  • systematyczność
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • samodzielność

Wymagania dodatkowe :

  • przeszkolenie z zakresu obsługi systemu KSIP
  • przeszkolenie z zakresu informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentacji o klauzuli ,,poufne”
  • roczny staż pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe/staż pracy
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie ukończonych kursów
  • kopie uprawnień i przeszkoleń

Dokumenty należy składać lub przesłać do: 13 lutego 2018 roku /decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Urzędu/

pod adresem :

Komenda Miejska Policji

Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock

 

Inne informacje:

- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą.

- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. 

- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

 

Komendant Miejski Policji

w Płocku

/-/ nadkom. Sławomir Żelechowski

Metryczka

Data publikacji : 02.02.2018
Data modyfikacji : 01.03.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Płocku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Katarzyna Gapińska
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Piasek Zespół ds.Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Piasek
do góry