OFERTA PRACY - INSPEKTOR WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO
Komendant Miejski Policji w Płocku
poszukuje kandydata na stanowisko :
INSPEKTOR WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Płock
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
O stanowisko mogą ubiegać się nie tylko osoby posiadające obywatelstwo polskie.
Warunki pracy :
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanych zadań
- praca administracyjno-biurowa
- współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
- obsługa interesanta zewnętrznego
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- wymuszona pozycja ciała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
- wprowadzanie danych dot. zdarzeń drogowych /kolizji, wypadków/ do bazy KSIP /SEWIK/,
- udzielanie odpowiedzi firmom ubezpieczeniowym i uprawnionym instytucjom dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku,
- opracowywanie miesięcznych informacji o stanie bezpieczeństwa na drogach miasta Płocka i powiatu Płockiego, tj. liczba wypadków, ich przyczyny, liczba ofiar i inne,
- uzupełnianie informacji dot. zdarzeń drogowych z udziałem n/n sprawców zdarzeń drogowych,
- obsługa Platformy Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów – zakładki mandaty karne,
- odbieranie z sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego dokumentacji dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku,
- sprawdzanie odebranej dokumentacji pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji,
- pomoc w archiwizacji materiałów ostatecznie załatwionych.
Wymagania konieczne :
- wykształcenie średnie
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- umiejętność obsługi komputera /znajomość programów komputerowych: Microsoft Word, Excell, Power Point, Google Maps/
- min. 0,5 roku doświadczenia w pracy biurowej
- systematyczność
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność organizacji pracy własnej
- samodzielność
Wymagania dodatkowe :
- przeszkolenie z zakresu obsługi systemu KSIP
- przeszkolenie z zakresu informacji niejawnych
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentacji o klauzuli ,,poufne”
- roczny staż pracy w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe/staż pracy
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
Wymagane dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopie ukończonych kursów
- kopie uprawnień i przeszkoleń
Dokumenty należy składać lub przesłać do: 13 lutego 2018 roku /decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Urzędu/
pod adresem :
Komenda Miejska Policji
Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock
Inne informacje:
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Komendant Miejski Policji
w Płocku
/-/ nadkom. Sławomir Żelechowski