OFERTA PRACY - STARSZY REFERENT ZESPOŁU DYŻURNYCH WYDZIAŁU-SZTAB POLICJI
Komendant Miejski Policji w Płocku
poszukuje kandydata na stanowisko :
STARSZY REFERENT ZESPOŁU DYŻURNYCH WYDZIAŁU-SZTAB POLICJI
– umowa na czas usprawiedliwionej nieobecności innego pracownika
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Płock
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
O stanowisko mogą ubiegać się wyłącznie osoby posiadające obywatelstwo polskie.
Warunki pracy :
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanych zadań
- praca administracyjno-biurowa
- współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- wymuszona pozycja ciała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
- wprowadzanie zdarzeń zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku oraz rejestracja utraconych w ich wyniku rzeczy, pojazdów i dokumentów do bazy KSIP i SWD.
- dokonywanie sprawdzeń osób, pojazdów i przedmiotów w bazie danych KSIP i SWD zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora systemu na rzecz policjantów pełniących służbę w dyspozycji dyżurnego KMP Płock,
- obsługa urządzenia szyfrującego SUŁTelP,
- dokonywanie sprawdzeń w systemach poza policyjnych: PESEL, RDO, KRS, REGON, CEPiK na ustalonych zasadach na rzecz policjantów pełniących służbę w dyspozycji dyżurnego KMP w Płocku,
- rejestracja w aplikacji KSIP i ERCDś osób zatrzymanych, wobec których został orzeczony dozór policyjny.
- wprowadzanie do SWD interwencji policyjnych oraz innych zdarzeń zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku,
- obsługa urządzenia faksującego,
- pomoc w archiwizacji dokumentów wytworzonych w wydziale – Sztab Policji.
Wymagania konieczne :
- wykształcenie średnie
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy własnej
- samodzielność
Wymagania dodatkowe :
- wykształcenie wyższe
- przeszkolenie do pracy w aplikacji KSIP
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentacji o klauzuli ,,tajne”
- roczny staż pracy w administracji
Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe/staż pracy
- kopia dowodu osobistego /na potwierdzenie posiadanego obywatelstwa polskiego/ lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
Wymagane dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopie ukończonych kursów
- kopie uprawnień i przeszkoleń
Dokumenty należy składać lub przesłać do: 13 lutego 2018 roku /decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Urzędu/pod adresem :
Komenda Miejska Policji,
Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock
Inne informacje:
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Komendant Miejski Policji
w Płocku
/-/ nadkom. Sławomir Żelechowski