OFERTA PRACY - SPECJALISTA ZESPOŁU PREZYDIALNEGO
Komendant Miejski Policji w Płocku poszukuje kandydata na stanowisko :
SPECJALISTA ZESPOŁU PREZYDIALNEGO
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Płock
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
O stanowisko mogą ubiegać się wyłącznie osoby posiadające obywatelstwo polskie.
Warunki pracy :
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanych zadań
- praca administracyjno-biurowa
- współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- wymuszona pozycja ciała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania składnicy akt m.in. poprzez przyjmowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej, brakowanie materiałów, którym upłynął termin przechowywania oraz udostępnianie przechowywanych materiałów.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jawnej w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku i jednostkach podległych.
- Opracowywanie, rejestrowanie oraz aktualizacja przepisów Komendanta Miejskiego Policji w Płocku oraz ich dystrybucja po jednostkach i komórkach podległych Komendantowi Miejskiemu Policji w Płocku.
- Organizowanie szkoleń dotyczących obiegu dokumentacji jawnej oraz archiwizacji zapewniając tym samym prawidłowe wykonywanie zadań w tej dziedzinie w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku oraz podległych jednostkach/komórkach organizacyjnych.
- Uczestniczenie w kontrolach doraźnych sekretariatów oraz przekazaniach jednostek/komórek organizacyjnych.
- Prowadzenie zbioru bibliotecznego.
- Zajmowanie się całokształtem zadań związanych z odbywaniem praktyk szkolnych/studenckich przez uczniów/studentów uczelni wyższych.
- Zapoznawanie się na bieżąco z pracą i zagadnieniami prowadzonymi przez innych pracowników zespołu, w celu ich ewentualnego zastępstwa w wykonywaniu obowiązków w przypadku ich czasowej nieobecności w pracy.
Wymagania konieczne :
- wykształcenie: średnie
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- znajomość przepisów i procedur dot. działalności archiwalnej w Policji
- znajomość programu Office, Windows
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów wynikających z zajmowanego stanowiska
- umiejętność organizacji pracy własnej
- samodzielność
Wymagania dodatkowe :
- wykształcenie: wyższe
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli ,,ściśle tajne”
- doświadczenie zawodowe minimum 1 rok
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze Składnicą akt
Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe/staż pracy
- kopia dowodu osobistego /na potwierdzenie posiadanego obywatelstwa polskiego/ lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
Wymagane dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopie ukończonych kursów
- kopie uprawnień i przeszkoleń
Dokumenty należy składać lub przesłać do: 28 listopada 2017 roku /decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Urzędu/
pod adresem :
Komenda Miejska Policji,
al. Jana Kilińskiego 8
09-400 Płock
Inne informacje:
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Komendant Miejski Policji
w Płocku
/-/ nadkom. Sławomir Żelechowski