Oferty pracy w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OFERTA PRACY - SPECJALISTA ZESPOŁU PREZYDIALNEGO

Komendant Miejski Policji w Płocku poszukuje kandydata na stanowisko :

SPECJALISTA ZESPOŁU PREZYDIALNEGO  

 

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Płock

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

O stanowisko mogą ubiegać się wyłącznie osoby posiadające obywatelstwo polskie.

Warunki pracy :

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanych zadań
  • praca administracyjno-biurowa
  • współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
  • stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • wymuszona pozycja ciała

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania składnicy akt m.in. poprzez przyjmowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej, brakowanie materiałów, którym upłynął termin przechowywania oraz udostępnianie przechowywanych materiałów.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jawnej w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku i jednostkach podległych.
  • Opracowywanie, rejestrowanie oraz aktualizacja przepisów Komendanta Miejskiego Policji w Płocku oraz ich dystrybucja po jednostkach i komórkach podległych Komendantowi Miejskiemu Policji w Płocku.
  • Organizowanie szkoleń dotyczących obiegu dokumentacji jawnej oraz archiwizacji zapewniając tym samym prawidłowe wykonywanie zadań w tej dziedzinie w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku oraz podległych jednostkach/komórkach organizacyjnych.
  • Uczestniczenie w kontrolach doraźnych sekretariatów oraz przekazaniach jednostek/komórek organizacyjnych.
  • Prowadzenie zbioru bibliotecznego.
  • Zajmowanie się całokształtem zadań związanych z odbywaniem praktyk szkolnych/studenckich przez uczniów/studentów uczelni wyższych.
  • Zapoznawanie się na bieżąco z pracą i zagadnieniami prowadzonymi przez innych pracowników zespołu, w celu ich ewentualnego zastępstwa w wykonywaniu obowiązków w przypadku ich czasowej nieobecności w pracy.

Wymagania konieczne :

  • wykształcenie: średnie
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • znajomość przepisów i procedur dot. działalności archiwalnej w Policji
  • znajomość programu Office, Windows
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów wynikających z zajmowanego stanowiska
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • samodzielność

Wymagania dodatkowe :

  • wykształcenie: wyższe
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli ,,ściśle tajne”
  • doświadczenie zawodowe minimum 1 rok
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze Składnicą akt

Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe/staż pracy
  • kopia dowodu osobistego /na potwierdzenie posiadanego obywatelstwa polskiego/ lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie ukończonych kursów
  • kopie uprawnień i przeszkoleń

Dokumenty należy składać lub przesłać do: 28 listopada 2017 roku /decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Urzędu/

 

pod adresem :

Komenda Miejska Policji,

al. Jana Kilińskiego 8

09-400 Płock

 

Inne informacje:

- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą.

- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. 

- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Komendant Miejski Policji

 w Płocku

/-/    nadkom. Sławomir Żelechowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 17.11.2017
Data modyfikacji : 02.02.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Płocku
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Piasek Zespół ds.Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Piasek
do góry