Oferta Pracy
Komendant Miejski Policji w Płocku poszukuje kandydata na stanowisko :
Inspektor Zespołu Operacyjno – Rozpoznawczego Wydziału dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Płock
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
O stanowisko mogą ubiegać się wyłącznie osoby posiadające obywatelstwo polskie.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
- obsługa kancelaryjno – biurowa Zespołu ds. Poszukiwań m.in. prowadzenie dzienników, rejestrów oraz skorowidzów,
- rejestrowanie i wyrejestrowanie z KSIP danych osób poszukiwanych i zaginionych zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora systemu,
- dokonywanie sprawdzeń w systemach policyjnych oraz poza policyjnych na ustalonych zasadach,
- przyjmowanie, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji dot. osób zaginionych i poszukiwanych do instytucji tj. Sądy, Prokuratury, Urzędy Miejskie, Urzędy Gmin i innych,
- zastępstwo na stanowisku sekretarki Wydziału,
- archiwizowanie materiałów ostatecznie załatwionych,
Wymagania konieczne :
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe w pracy biurowej min. 0,5 roku,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
Wymagania pożądane :
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej min. 1,5 roku
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz obsługi KSIP
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dowodu osobistego /na potwierdzenie posiadanego obywatelstwa polskiego/
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopie ukończonych kursów
- kopie uprawnień i przeszkoleń
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia: 04 maja 2016 roku
pod adresem :
Komenda Miejska Policji, ul. Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock
Inne informacje: Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Komendant Miejski Policji
w Płocku
/-/ insp. Jarosław Hofman