Oferta Pracy - Oferty pracy w Korpusie Służby Cywilnej - Komenda Miejska Policji w Płocku

Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta Pracy

Komendant Miejski Policji w Płocku poszukuje kandydata na stanowisko :

Inspektor Zespołu Operacyjno – Rozpoznawczego Wydziału dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu

 

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Płock

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

O stanowisko mogą ubiegać się wyłącznie osoby posiadające obywatelstwo polskie.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :

 

  • obsługa kancelaryjno – biurowa Zespołu ds. Poszukiwań m.in. prowadzenie dzienników, rejestrów oraz skorowidzów,
  • rejestrowanie i wyrejestrowanie z KSIP danych osób poszukiwanych i zaginionych zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora systemu,
  • dokonywanie sprawdzeń w systemach policyjnych oraz poza policyjnych na ustalonych zasadach,
  • przyjmowanie, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji dot. osób zaginionych i poszukiwanych do instytucji tj. Sądy, Prokuratury, Urzędy Miejskie, Urzędy Gmin i innych,
  • zastępstwo na stanowisku sekretarki Wydziału,
  • archiwizowanie materiałów ostatecznie załatwionych,

 

Wymagania konieczne :

 

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe w pracy biurowej min. 0,5 roku,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,

       -      komunikatywność,

 

Wymagania pożądane :

 

     -       doświadczenie zawodowe w administracji publicznej min. 1,5 roku

     -       przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz obsługi KSIP

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

 

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacji
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dowodu osobistego /na potwierdzenie posiadanego obywatelstwa polskiego/
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • kopie ukończonych kursów
  • kopie uprawnień i przeszkoleń

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia: 04 maja 2016 roku

 

pod adresem :

Komenda Miejska Policji, ul. Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock

 

Inne informacje: Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. 

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

 

 

 

Komendant Miejski Policji

w Płocku

/-/   insp. Jarosław Hofman

Metryczka

Data publikacji : 19.04.2016
Data modyfikacji : 20.04.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Płocku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Katarzyna Gapińska
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Piasek Zespół ds.Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Piasek
do góry